«Powrót

Komunikat w sprawie awarii Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR

Komunikat w sprawie awarii Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR

Komunikat w sprawie awarii Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR

W związku z awarią Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR w zakresie:

  1.  procesów, o których mowa w § 23 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 15 stycznia 2014 r. w sprawie szczegółowego sposobu wykonywania budżetu państwa należy zastosować tryb przewidziany w § 24 ust. 6 tego rozporządzenia,
  2. zmiany planów wydatków wynikających z Ustawy z dnia 9 listopada 2017 r. o zmianie ustawy budżetowej na rok 2017 (Dz. U. 2017. poz 2162) należy przekazać niezwłocznie po usunięciu awarii w Systemie.
bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 30.11.2017 Data publikacji: 30.11.2017 14:39 Data ostatniej modyfikacji: 07.12.2017 15:21
Autor: Ewa Napiórkowska Osoba publikująca: Piotr Kotuła Osoba modyfikująca: Filip Tokarski
Rejestr zmian
«Powrót