Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

    Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

    Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

    Podstawowym aktem prawnym, który reguluje sposoby przyjmowania i załatwiania spraw przez organy administracji publicznej jest ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1257, z późn. zm.).

    Przyjmowanie i załatwianie spraw podlega również zasadom obiegu dokumentów określonym w instrukcji kancelaryjnej Ministerstwa Finansów.

    Kancelaria ewidencjonuje sprawy przesyłane do Ministerstwa i przekazuje do sekretariatów odpowiednich departamentów / biur. Sekretariaty przedstawiają sprawy do wglądu i dekretacji przełożonym, którzy przekazują je do załatwienia pracownikom merytorycznym. Po zaakceptowaniu sposobu załatwienia sprawy przez przełożonego, odpowiedź wysyłana jest pod wskazany adres korespondencyjny lub e-mailowy.

    Ministerstwo rozpoznaje także sprawy, które wpływają pocztą elektroniczną oraz udziela informacji telefonicznie.

    Aby uzyskać informację o stanie spraw indywidualnych, prosimy o kontakt z poszczególnymi departamentami lub biurami MF.

    bip

    Informacje o publikacji dokumentu

     
    Data utworzenia: 05.03.2012 Data publikacji: 05.03.2012 14:53 Data ostatniej modyfikacji: 26.06.2018 12:52
    Autor: Anna Madziar Osoba publikująca: Anna Madziar Osoba modyfikująca: Paulina Pawlik
    Rejestr zmian